napisz do nas: sekretariat@ala.art.pl

Aktualności

Aktualności

15 listopada 2016

Aleksander Doba w ALA

Aleksander Doba w ALA

30 sierpnia 2016

Obóz integracyjno-adaptacyjny

UWAGA Pierwszoklasisto!
Obóz integracyjno-adaptacyjny odbędzie się w dniach 2-3 września (tj. piatek-sobota). Zbiórka pod szkołą o 8.15. Jedziemy autobusem do schroniska Orzeł w Sokolcu. Schronisko mieści sie w drodze na szczyt Wielka Sowa.W związku z tym proszę o spakowanie się w plecak (a nie walizkę) oraz zabranie ciepłych rzeczy, kurtki przeciwdeszczowej, butów z grubszą podeszwą (najlepiej za kostkę) oraz latarki. Dodatkowo jeśli Ktoś przyjmuje leki proszę je ze sobą zabrać i o tym fakcie poinformować kierownika wycieczki. Do Wrocławia wracamy w okolicach godziny 17 następnego dnia.

Spotkanie dotyczące wyjazdu odbędzie sie 1 września PRZED rozpoczęciem roku szkolnego o godz. 9.00 w sali 22 (parter, miedzy sekretariatem a sala gimnastyczna). Na spotkanie proszę przyjść z pisemną ZGODĄ RODZICÓW na wyjazd oraz kwotą 100 zl na opłacenie wycieczki.

Do zobaczenia :)

9 września 2015

Obóz integracyjny w Sokolcu

...wspomnienia obozowe ... ;)

Obóz integracyjny w Sokolcu

3 września 2015

Plener rysunkowo - malarsko - rzeźbiarski

Klasa II, III, IV Liceum Plastyczne

SOKOLEC, schronisko „ Orzeł”

Wyjazd 7 września 2015,

pierwsza grupa: godz.8.00

druga grupa: godz.12.00

Powrót 11 września 2015,

pierwsza grupa: około 12.30 – 13.00

druga grupa: około 18.00 – 18.30

Uwaga! Jedziemy busem szkolnym na dwie tury, dlatego skład grup pozostaje stały.

Grupa pierwsza na miejscu w poniedziałek zaczyna od razu pracę, grupa druga w piątek

pracuje po wyjeździe pierwszej.

Należy zabrać:

Klasa II

Ołówki, węgiel, 10 – 15 arkuszy brystolu 100/70, farby akrylowe lub tempery (dużo),

pędzle, szerokie Szczeciniaki i miękkie (różnej wielkości), palety, naczynia na wodę,

klamerki (dużo), noże plastyczne, czarny tusz, nożyczki.

Klasa III i IV

Ołówki, węgiel, 15 – 20 arkuszy brystolu 100/70, farby akrylowe lub tempery (bardzo

dużo!!), pędzle, szerokie szczeciniaki (jak najwięcej), palety, naczynia na wodę, klamerki

(dużo)

WSZYSCY:

Ciuchy robocze (do pobrudzenia) foliowy lub gumowy płaszcz od deszczu, podkładki pod

pupę (karimaty itp.)ciepłe rzeczy do ubrania (jak w góry na zmienną pogodę, nawet

rękawiczki bez palców czasem się przydadzą), kurtki, buty dobre, ciepłe, zestaw lekarstw

( na ewentualne przeziębienie)

Koszt pleneru: 240 zł , w tym dojazd busem w obie strony, nocleg i wyżywienie

(śniadania i obiadokolacje).

Wpłaty w sekretariacie szkoły do piątku 4 września

W sekretariacie są do pobrania, wypełnienia i podpisania przez rodziców lub opiekunów formularze zgody na wyjazd plenerowy. To obowiązkowe dla dla wszystkich uczestników!

Bardzo proszę zabrać je do domu, uzupełnić i koniecznie złożyć w sekretariacie lub ewentualnie przynieść mi w poniedziałek przed wyjazdem.

 

27 sierpnia 2015

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO

Zapraszamy Was na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2015/2016 o godz. 12:00.